Vodafone v rámci promo-akce prodá 100 mobilů za poloviční cenu. Jaj, ten to zase od lidí schytal. Přemýšlím čím to. Vypadá to, že si lidi k operátorům vypěstovali pořádný kotel averze a nadávají, i když to zrovna není úplně na místě. Vždyť HTC už tyhle akce dělá od podzimu a jsou přijímány kladně. Napadlo mě, že by Vodafone musel ty telefony rozdat zadarmo, aby se dočkal kladných reakcí. Ale i to je hloupost – těch, na které se nedostane, bude vždycky daleko víc, než těch spokojených v první stovce…
PS: Tak, teď jsem se postavil na stranu operátora, takže se pusťte i do mě.
To sis dovolil ovšem hodně :-)) Na Facebooku i pod články zkrátka nejraději diskutují ti, kteří si chtějí kopnout.
/signed
…akce je jen pro vyvolené. Takže pro mne je na hov-no, proože mám do Prahy daleko a zrovna ten den tam nemůžu.
Ale chápu, že pražáci a ti, co se lehce do Prahy dostanou, tuto akci zastávají.
Prostě není to férová akce, naději mají jen někteří.
Proto za tuto akci na operátora plivnu, a nezastanu se ho. Nemám možnost se akce zůčastnit, a ani nejsem operátorem za propagandu podplacen.
Na obranu těch stěžujících si lidí, bych řekl, že jde spíš o tu Vaši špatnou prezentaci této akce než o to, že by lidé nadávali na Vodafone.
Jak už jsem psal v diskuzi k článku, na který odkazujete a na kterém prezentujete tuto akci, tak se mi nelíbí ta “reklamština”, kterou je článek napsaný. Název článku i celá první polovina článku se ohání skvělou 50% slevou v první den prodeje a Vodafonem, což ve mně vyvolalo naději, že to bude celorepublikové.
Nakonec se však člověk dočte, že jde “jen” o 100 ks a můžeme si je koupit opět jen v prodejně v Praze.
Akce HTC s 50% slevou se mi zdají dobré, ale tady byla celá akce prezentována docela zavádějícím způsobem…
PS: Tento komentář vyjadřuje pouze můj soukromý názor, se kterým nemusíte souhlasit
Nadpis je zavádějicí, jinak by to po tom ani pes neštěkl :s
přesně tak. Plivu i na ty, co píší lživě - používají reklamštinu. V té prolhané prezentaci začínající prolhaným nadpisem je zakopaný pes.
Kdyby propagátoři nelhali, tak by byl klid.
Redakce - styďte se za svoji lživou proagandu.
Přesně tak, skvěle napsáno.
Tak me spise vadi celkove nasi operatori v CR, v anglii toto Sensatio dostanete k urcitemu tarifu zadarmo a cena toho tarifu neni vetsi jak 1 000 Kc. To mi vadi na nasich operatorech, vsech
Demence je, ze je to pouze pro Prahu, daleho s timto statem
to Filip Kůžel: ač nerad, musím tentokrát “kopnout” i do vás. Článek je napsán dost tendenčně, “reklamštinou” . Vaše články mám jinak rád, stejně tak Týden mobilně, ale tohle je fakt úlet.
to Vodafone: abyste se z těch pražskejch pepíků nepodělali. Nechápu, proč ta akce není alespoń v každém krajském městě. Chápu omezení když dělá tuto akci samotné HTC, přece jen pobočku má jen v Praze, ale nechápu, proč operátor, který má pobočku v každém zapadákově není schopný udělat tuto akci ve více městech. Howg
Je to tak, titulek jak z deníku Blesk a nakonec se člověk dozví, že ta “skvělá akce” se týká jen Prahy. Akce telefon za polovic první den by byla dobrá, kdyby se týkala všech prodejen VF. Ano, lepší než dráten do oka, ale stejně nic moc.
Ony se různé promo akce dělají opravdu velice těžko po celé republice. Jak by asi logisticky mohl Vodafone udělat první stovku za půlku na všech prodejnách? A když by to rozpočítal, budete křičet, že na každou prodejnu se dostal 1 či 2 telefony. Kdo to má zájem využít, tak si do Prahy klidně zajede..
To je sice hezké, že operátor dělá aspoň nějakou akci, nicméně ve srovnání se zahraničím to pořád kulhá na obě nohy. Akce se koná jenom v jednom městě a v jednom konkrétním obchodě. Kdyby takovouhle akci dělal nějaký obchoďák při otvíračce, tak dejme tomu, ale nadnárodní operátor?Takže se v noci narveme mezi prvních 100 do fronty, doneseme si sebou transparent/přítelkyni/červený tričko, vystojíme pár hodin frontu a pak se na nás dostane telefon za polovic (co na tom, že britský Vodafone ho dává zdarma při dvouletém úvazku na 35 GBP - asi 1000 Kč).
Jsi zaujatý, snekaci. Nemáš pravdu - soudíš podle sebe a svých časových možností - to ale neplatí na všechny.
1. Není pravda, že každý si může zajet do Prahy, kdy se to hodí v akci Vodafonu.
2. Není to akce pro všechny - je to jen pro některé.
3. Mobilmania opravdu titulkem a začátkem článku vytvořila lež a klamavou reklamu.
Tolik za mne. Tak to vidím.
Myslím si, že mnohem férovější akce by byla ve stylu. Nikoliv zlevněné modely od kohokoliv pouze v jednom městě. Což je opravdu, ať si každý říká co chce diskriminace lidí, kteří žijí třeba na druhé straně republiky a podmínky tak nejsou nastaveny férově. Ale abych si jen nestěžoval, od op. případně HTC je toto vstřícné gesto.
Být VF tak udělám následovnou akci, v den prodeje HTC Sensation je na všech pobočkách po celé sleva 20% na prvních deset zakoupených telefonů. Podle mého by tato akce získala vřelejšího přijetí.
Myslim ze by bolo zrozumitelne napisat to jasne pre vsetkych retardov. Vodafone ziskal celosvetovo dohodu s HTC ze bude predavat Sensation ako prvy. Ostatni ho uvedu na trh s meskanim cca 2 tyzdne.
Tato akcia nema s Vodafonom prakticky nic spolocne a je to nesikovne napisane zo strany autora. Akcia je plne v rezii obchodu HTC Praha tak ako doteraz, akurat Vodafone suhlasil s tym aby oficialny obchod HTC porusil jeho vyhradne pravo uviest Sensation na trh ako prvy. To je jedine co v tomto pripade Vodafone urobil.
HTC ma na uzemi CR jedinu oficialnu predajnu v Prahe. Preto sa tie telefony budu predavat v Prahe a nie v Olomouci na trznici.
Predavat sa v predajniach Vodafonu nebudu, pretoze ako som uz napisal Vodafone okrem jedneho povolenia s celou akciou nema skoro nic spolocne.
Telefony budu z oficialnej distribucie pre CR. Nejedna sa o telefony ktore su urcene pre Vodafone.
Pokial je produkt predavany so zlavou 50%, tak s najvacsou pravdepodobnostou je predavany bez zisku, alebo dokonca dotovany vyrobcom. Logicky preto takato akcia bude uskutocnena vylucne v rezii oficialneho obchodu. Bezny predajci si to dovolit nemozu a keby im boli zo strany HTC ponuknute taketo specialne nakupne podmienky, bol by obrovsky problem zarucit transparentnost celej akcie a nezneuzitie specialnych nakupnych podmienok.
Takze preto HTC Praha a nie predajna Vodafonu v Hornej Marikovej.
Clovek ktory povie ze to nie je fer lebo v ten den nemoze a navyse nie je z Prahy, by si zasluzil facku.
Predajca ponuka svoj vyrobok so zlavou 50%. Logicky je ta akcia obmedzena casom aj miestom. Pokial ma niekto pocit ze to nie je fer lebo akcia neprebieha v jeho meste, tak by sa mal nad sebou zamysliet. Samozrejme nie kazdy ma v ten den cas, ale snad nikto necaka ze taka akcia bude trvat tyzden aby sa doslo na kazdeho. Rovnako frflat ze treba minut par korun na benzin ked sa tym da usetrit cca 6900 CZK vypoveda o nie zrovna najlepsom dusevnom zdravi. Hlavne ked som si isty ze su tu ludia pre ktorych ta zlava predstavuje polovicu mesacneho platu. A pokial niekto tie peniaze za tie dva dni zarobi tym ze sa bude venovat svojej praci, tak tam proste nepojde. Tak co tu riesite.
Odpovedi na vase vytky je “marketing”. Filip potrebuje prodat clanek, proto mu dal nadpis takovy, jaky mu dal. Jinak by na nej nikdo nekliknul. Na jeho obranu, do pouheho nadpisu není mozne vlozit veskere informace, nadpis ma sdelit o co se jedna a nalakat k dalsimu precteni. Nemyslim si, ze by tento konkretni nadpis byl prehnany.
No a o marketing jde i ze strany Vodafonu. Udelaji logicky akci tam, kde na to nazenou nejvic lidi, coz je u nas logicky v praze. Je s tim spojena nejaka ta sarada, tentokrat to budou hesla na transparentech, nebo co. Bude to atraktivní, bude to v médiích. Nemysleli jste si prece, ze to Vodafone dela pro vase dobro. Tohle je marketing - neco nabidnou, ale neco za to chteji zpet a udelaji to tak, aby to bylo pro druhou stranu prijatelne. Win-win-situation, vsichni jsou spokojeni. …teda vsichni v te stovce, vsichni ostatni si na tom najdou svuj osobni problem.
Já na místě operátora a v zájmu široké spravedlnosti ,bych to na prodejnu nedal ,ale všechny akce by měli být tak jako los ,nebo soutěž apod. náhodně generované šíslo a pak vylosovat či něco obdobného ,jen tak může operátor zaručit stejné podmínky pro většinu zákazníků a né pro pár svých VIP oveček co si vezvednou mobil skovaný pod pultem ,někde v tichosti v Praze no bomba ,ale zatím nejlepší podmínky promoakcí má t-mobile ,např. starej mobil za 200 kupon na slevu ,či nabíjecí kupon za rozbitej mobil ,nebo vánoce a 100 000 mobilů a 50 G1 atd. Vodafone kašle na zákazníka.
pro blbce, co píše o marketingu - lež je vždy lží, i když tvoje obhajoba zní honosně. Ale obhajuješ lež a klam. Tolik ke skutečnosti.
Retardovanému fulminatrixu - takovou obhajobu, jako píšeš ty - jeden o voze a druhý o koze - může napsat jen retard - čili ne retardom, ale retard lidem…
14: Nemůžu souhlasit, já například vůbec čas v dobu akce nemám, takže rozhodně nesoudím dle sebe. A nikdy se to nebude hodit všem…
Vůbec mi nedošlo, že většina reaguje na nadpis. Ovšem nechápu co je na něm klamavého… Akci dělá Vodafone s HTC, v nadpisu přece není napsáno “Vodafone ve svých prodejnách po ČR”. Zřejmě by někteří potřebovali 5řádkové nadpisy, aby byli spokojeni.
A opravdu tu akci v prodejně HTC pořádá hlavně Vodafone a ne přímo pobočka HTC?
Vždyť to není pro zájemce nijak viditelně provázané z Vodafonem, těch 100 telefonů prodávají bez dalších služeb operátora, mimo prodejní kanály operátora. Jsem zvědav na fotoreportáž ze akce(bude-li) jak moc tam bude vidět červená barva Vodafone, místo zelené HTC.
Opravdu bych v titulku raději viděl “HTC:…”
Cílem není prodat co nejrychleji 100 telefonů, ale propagace a věřím že HTC na tom nic netratí.
Pokud napíšeš jen “Vodafone”, automaticky se to chápe “Vodafone v celé ČR”, to prostě neokecáš.
Proč 5řádkové? K čemu je komu informace “dvoujádrový”? Co třeba “Vodafone v Praze: HTC Sensation první den za poloviční cenu”. Není takový nadpis, stejně dlouhý, o tři třídy lepší? I kdybys tam to “dvoujádrový” nechal, furt by se to na ty dva řádky vešlo.
stačí selský rozum - titulek je lež a začátek článku taky - slibuje cosi, co pak shodí.
Proto ty špatné reakce. Ty reakce jsou proto oprávněné i přes snekácův optimismus a zaneprázdnění.
Cituji z Facebooku Vodafonu:
Ve spolupráci se značkou HTC pro vás chystáme exkluzivní akci, při které můžete získat HTC Sensation za polovinu. Tuto možnost dostane prvních sto z vás, kteří si pro telefon přijdou 31.5. do značkového obchodu HTC v Praze Na Poříčí. … Pro prvních sto šťastlivců s transparentem máme i něco navíc, dostanou 4GB flash disk od Vodafonu…
… Cena telefonu po slevě je 6 777 korun.
Aha, tak beru zpět, budou tam Vodafonní flash disky a i ta cena se sedmičkami je poznávací značka Vodafonu.
Bude vůbec prodejna HTC po skončení této akce prodávat tento telefon když má tu exkluzivitu Vodafone?
Ano, lidem se nezavděčíš .. tečka!
Filipe Filipe,
máš ty tohle zapotřebí ?
..co člověk neudělá pro pár korun.. achjo
Super článek!
Bydlím v Praze a o telefon bych měl zájem a čas v tento den taky vůbec nemám. Tak se nezblázním a nebudu kopat na všechny strany. Jak už někdo psal na facebooku myslím, tak HTC prodejna v Praze je jedna z mála ve střední Evropě (možná jediná) a my můžeme být rádi, že vůbec u nás nějakou takovou akci někdo dělá. Nebuďte pořád závistiví češi a přejte to lidem, kteří si to tam vystáli a myslím, že to mají oprávněné a pokud to mají jako výdělek, tak co už…
Je to výborný marketingový krok od HTC a výborná příležitost pro pár šťastlivců, ale my jako češi budeme pořád jen nadávat, fandím HTC a děkuji za takové akci v naši malé zemi…
Nezapomeňte ještě někdo připomenout, že Vodafone v Anglii ho dává k tarifu zadarmo… Hranice jsou taky nějaký ten rok otevřené…
A nechcete snad, aby je vdf rozdával úplně zdarma každému zákazníkovi, ne?:) Pokud vím, vodafone je normální obchodní společnost. Nepříjde mi, že by to byla nějaká armáda spásy, nebo nějaký státní podnik.
A že se akce koná v Praze? Jasně, když se akce udělá v krajských městech, budou nadávat ti z okresních.. Zamyslete se nad sebou;)
podle mě to bylo spíš na poukázání, že se něco takového začalo prodávat. Jinak, zrovna na HTC bych tam tu frontu nestál.
Ja se musim priznat, ze akce HTC se snazi vyvolat stejny efekt jako vyvolava apple. Na iPhone se stoji fronta a vsichni o tom mluvi. Tak at stoji I na HTC. Ale dosahnou toho jenom tim, ze daji telefon za polovicni cenu a jeste Jen pro 100 lidi. Je to docela trapny.
Jen at mi tu nekdo nenadava do apple ovci, mam iPad I iPhone, ale nikdy jsem nestal ve fronte a ani iPhone 3G ani soucasnou 4 jsem si neporidil jako novinku na trhu ale az po case. A iPad jsem si nechal dovezt ze statu, nebot se mi nechtelo deist az nude tady… A ty 4 mesice bych necekal
pokud by to bylo pro všechny tak ,by mohl na prodejny dát losy ,ke každému kusu a po zaplacení v případě výhry vrátit polovic ,to by bylo férové a nezneužitelné.
Jednoznačně nejslabší článek který jsem bohužel na mobilmanii četl.
Navíc bulvárně zavádějící nadpis.
Styďte se autore,hnus fialový.
FUJ!
Blog redaktorů Mobility & Mobilmania.cz využívá WordPress MU a běží na Blogy MobilMania.cz.
Vytvořte si svůj vlastní blog • Sledování přes RSS: články
a komentáře